DOSTAVA

Možnosti dostave

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Večino paketov je odposlanih nasljednji delavni dan in so dostavljeni v roku 2-4 delavnih dni (predvideno).

Večino paketov dostavi Pošta Slovenije ali pa GLS. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

Navadna dostava 3,99€
Navadna dostava (samo določeni izdelki) 4,99€
Naročila nad 299€ Brezplačno

Brezplačna poštnina

Velja le za določene (izbrane) akrtikle, ki imajo akcijsko brezplačno poštnino ali pa je skupna vrednost naročila nad 299€

Osebni prevzem trenutno ni možen

Žal trenutno ne omogočamo osebnega prevzema. Večino naročil odpošljemo nasljednji delavni dan in so pri vas v roku 2 delavnih dni (predvideno).

Čas dostave naročila

V večini primerov bo izdelek predvideno dostavljen v roku 2-4 delavnih dni. V primeru, da je drugače napisano ali pa izdelek ni dobavljiv nas vprašajte na info@balix.si ali pa preko v živo pogovora. Posodobitve o naročilu Vam bomo redno pošiljali na email.

Sledenje naročila

Na email, ki ste ga navedli ob nakupu Vam bomo redno pošiljali posodobitve glede stanja vašega paketa. V določenih primerih boste tudi prejeli kodo za sledenje.

Stanje svojega naročila lahko preverite tudi na strani: Sledi naročilu

Možnosti dostave

Večino izdelkov dostavi Pošta Slovenije, GLS ter DPD direktno na naslov. V primeru, da ni osebe, da prevzame paket bo paket odložen na najbližji pošti.

V primeru, da želite zamik pri dostavi dodajte v komentar naročila, da želite zamik dostave do določenega datuma in bomo uredili kasnejšo dostavo.

Izdelek je prišel poškodovan

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti (dostavna služba, ki je dostavila izdelek). V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.

Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Napačen izdelek/vsebina naročila ni popolna

Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da nam napište na info@balix.si Če ste naročili več izdelkov, pogosto pridejo v večih paketih.

V primeru vprašanj nas kontaktirajte