POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Dostava

V večini primerov bo izdelek predvideno dostavljen v roku 2 delavnih dni. V primeru, da je drugače napisano ali pa izdelek ni dobavljiv nas vprašajte na info@balix.si ali pa preko v živo pogovora. Posodobitve o naročilu Vam bomo redno pošiljali na email.

Na email, ki ste ga navedli ob nakupu Vam bomo redno pošiljali posodobitve glede stanja vašega paketa. V določenih primerih boste tudi prejeli kodo za sledenje.

Večino izdelkov dostavi Pošta Slovenije direktno na naslov. V primeru, da ni osebe, da prevzame paket bo paket odložen na najbližji pošti.

Za Vsako naročilo v Sloveniji je cena dostave od 3,99€ do 4,99€ preko Pošte Slovenije. V primeru večjih ali po želji naročil je lahko dostava brezplačna.

Način plačila

Plačajte preko vašega PayPal računa. Če nimate PayPal računa, lahko plačate s kreditno kartico.

Ob zaključku nakupa izberite za plačilo PayPal in preko njihovega sistema plačate za izdelek s kreditno kartico.

Plačilo poravnajte na naš bančni račun. Kot referenco vnesite ID naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun.

 

  • IBAN: SI56 6100 0002 3126 311
  • Swift/BIC: HDELSI22
  • Sklic: Številka naročila/predračuna

Na vaši pošti lahko izpolnite UPN obrazec in plačate za svoje naročilo z gotovino. V naprej določena polja nasljednje podatke vpišite:

Vračilo Blaga

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.

Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da nam napište na info@balix.si Če ste naročili več izdelkov, pogosto pridejo v večih paketih.

Še vedno težave? Piši nam in ti z veseljem pomagamo

[wpforms id="283" title="false" description="false"]